Otazky

Nízké napětí na generátoru.

Možná se s tím někdo setkal. Přestěhoval jsem se z venkovského domu do Minsku a začal jsem trochu jezdit autem (párkrát týdně po městě).
Baterie se začala vybíjet! Nabíjím ji podruhé za 2 měsíce. Auto stojí na dvoře s alarmem se zpětnou vazbou.
Změřil jsem napětí na baterii s nastartovaným autem – 13.8 V. Kdo co řekne? Mám vyměnit kartáče, řemen nebo něco jiného?

Mistr VovoS Zprávy: 1378 Registrovaný: 22.08.2010 16: 26 Město: Minsk Teď jdu na: W221 S320CDI Dík: 2 krát poděkoval: 2 krát

Re: Nízké napětí na generátoru

zpráva VovoS » 09.01.2012. 20. 59 XNUMX:XNUMX

13,8 s běžícím motorem je dobrých.

Podle mého názoru je nejpravděpodobnější, že někde uniká voda.
Změřte spotřebu s vypnutou baterií (musíte vyjmout svorku „-“, jeden „konec“ testeru připojit k „-“ baterie a druhý k vyjmuté svorce).

————————-
“Zdravý rozum pochází ze zkušenosti a zkušenost často pochází ze špatných rozhodnutí.” Rita Mae Brown.
Když zabouchnete dveře, ujistěte se, že na ně nemusíte klepat.

dmut Guru Zprávy: 407 Registrovaný: 04.05.2011 12: 46 Město: Minsk Teď jdu na: W201190 poděkoval: 1 krát

Re: Nízké napětí na generátoru

zpráva dmut » 09.01.2012. 22. 50 XNUMX:XNUMX

VovoS napsal: 13,8 s běžícím motorem je dobrých.

Podle mého názoru je nejpravděpodobnější, že někde uniká voda.
Změřte spotřebu s vypnutou baterií (musíte vyjmout svorku „-“, jeden „konec“ testeru připojit k „-“ baterie a druhý k vyjmuté svorce).

Metoda je správná, ale pokud nevysvětlíte nuance, můžete tester spálit. Jde o to, že při instalaci terminálu na místo obvykle dochází k silnému proudu, když se všechna zařízení a palubní počítač začnou inicializovat.
Proto je lepší předem odpojit vše, co odpojit lze. Nebo připojit tester paralelně k vodiči a svorce nějakým tlustým drátem, až se veškerá elektronika probudí – tlustý drát odstraňte a teprve poté změřte klidový proud.
Soudě podle příznaků to někdo skutečně jí, když parkujete.
13.8 na volnoběh je normální. Při vysokých otáčkách by se to mělo zvýšit přibližně na 14.3-14.5 (doufám, že mě Gonza opraví).

__________________________________________
výsledky mé práce přinášejí dětem radost

Mistr VovoS Zprávy: 1378 Registrovaný: 22.08.2010 16: 26 Město: Minsk Teď jdu na: W221 S320CDI Dík: 2 krát poděkoval: 2 krát

Re: Nízké napětí na generátoru

zpráva VovoS » 10.01.2012. 00. 05 XNUMX:XNUMX

dmut napsal: 13.8 na volnoběh je normální. při vysokých otáčkách by to mělo vyrůst na cca 14.3-14.5 (doufám, že mě Gonza opraví)

Momentálně mám i na volnoběh 14,2-14,3 a Gena říká, že to není dobré.

Pokud tomu rozumím: Pochybuji o tom, že by “mělo růst” – protože na to existuje tablet (usměrňovač), který by měl dávat konstantní množství voltů bez ohledu na otáčky. Možná se mýlím.

————————-
“Zdravý rozum pochází ze zkušenosti a zkušenost často pochází ze špatných rozhodnutí.” Rita Mae Brown.
Když zabouchnete dveře, ujistěte se, že na ně nemusíte klepat.

Přečtěte si více
Kousají králíci a co dělat, když králík kousne?

dmut Guru Zprávy: 407 Registrovaný: 04.05.2011 12: 46 Město: Minsk Teď jdu na: W201190 poděkoval: 1 krát

Re: Nízké napětí na generátoru

zpráva dmut » 10.01.2012. 01. 20 XNUMX:XNUMX

dmut napsal: 13.8 na volnoběh je normální. při vysokých otáčkách by to mělo vyrůst na cca 14.3-14.5 (doufám, že mě Gonza opraví)

Momentálně mám i na volnoběh 14,2-14,3 a Gena říká, že to není dobré.

Pokud tomu rozumím: Pochybuji o tom, že by “mělo růst” – protože na to existuje tablet (usměrňovač), který by měl dávat konstantní množství voltů bez ohledu na otáčky. Možná se mýlím.

Usměrňovač vyrábí stejnosměrný proud ze střídavého proudu (na generátoru). Napětí generátoru závisí na otáčkách a v klasickém schématu – normální (14.5 +- 0.3) nabíjení probíhá při otáčkách 2000-2500 a při volnoběhu – snížené, proto se při volnoběhu baterie téměř nenabíjí. Možná v Mercedesu se to dělá jinak, speciálním způsobem, ale v běžných autech – přesně tak to je.

__________________________________________
výsledky mé práce přinášejí dětem radost

X3_nuBoBap Guru Zprávy: 324 Registrovaný: 26.03.2011 22: 31 Město: Minsk Teď jdu na: Na zadku

Re: Nízké napětí na generátoru

zpráva X3_nuBoBap » 10.01.2012. 18. 57 XNUMX:XNUMX

Otáčky s tím nemají nic společného. Při zvýšení na 2500 se napětí prakticky nemění. Dobře, o víkendu to všechno znovu změřím testerem. Ale zdá se mi, že kartáče jsou opotřebované. Vyměnil je už někdo? Kolik stály a jak náročná byla výměna?

Mistr VovoS Zprávy: 1378 Registrovaný: 22.08.2010 16: 26 Město: Minsk Teď jdu na: W221 S320CDI Dík: 2 krát poděkoval: 2 krát

Re: Nízké napětí na generátoru

zpráva VovoS » 10.01.2012. 20. 21 XNUMX:XNUMX

dmut napsal: usměrňovač vyrábí stejnosměrný proud ze střídavého proudu (na generátoru). napětí generátoru závisí na otáčkách a v klasickém schématu – normální (14.5 +- 0.3) nabíjení probíhá při otáčkách 2000-2500 a při volnoběhu – snížené, takže při volnoběhu se baterie téměř nenabíjí. možná v Mercedesu se to dělá jinak, speciálním způsobem, ale v běžných autech – přesně tak to je.

Buď jsem hloupý, nebo je to nějaký nesmysl. Bez urážky.

Usměrňovač – “narovnává”.
Při stejných otáčkách rotoru generátoru napětí vyskočilo o +-0,5 voltu. A já jako hlupák jsem asi zaplatil skoro milion za výměnu tabletu, aby napětí neskákalo?

Pokud by napětí záviselo na rychlosti, pak by při prudkém sešlápnutí plynového pedálu světlo svítilo jasněji a při snížení rychlosti by svítilo slaběji?

A jak tomu rozumíš – 14,5 v volnoběhu je nízký stav nabití. Tak kde se vzalo 14,5? Zatížila se baterie a vydala alespoň 2,5 voltu navíc?

————————-
“Zdravý rozum pochází ze zkušenosti a zkušenost často pochází ze špatných rozhodnutí.” Rita Mae Brown.
Když zabouchnete dveře, ujistěte se, že na ně nemusíte klepat.

Přečtěte si více
Učení hrdličky mluvit, pravidla a účinné techniky | Blog veterinární kliniky Belanta

X3_nuBoBap Guru Zprávy: 324 Registrovaný: 26.03.2011 22: 31 Město: Minsk Teď jdu na: Na zadku

Re: Nízké napětí na generátoru

zpráva X3_nuBoBap » 10.01.2012. 20. 28 XNUMX:XNUMX

Citace z návodu k obsluze a opravě: Čím rychleji se otáčí kotva generátoru, tím vyšší je napětí. Spotřebiče energie v automobilu však nejsou přizpůsobeny napěťovým přepětím. Regulátor instalovaný na generátoru proto omezuje napětí a zároveň zabraňuje překročení nabíjecího napětí baterie. Regulátor je připojen ke generátoru a reguluje napětí v palubní síti v závislosti na okolní teplotě a baterii v rozmezí 13,8–14,5 V. Generátor nevyžaduje údržbu, protože nemá mazací body. Jeho kartáče jsou navrženy pro ujetí 100 000 km. Pro opravu generátoru se obraťte na technické středisko nebo servisní stanici Bosch.

Mistr VovoS Zprávy: 1378 Registrovaný: 22.08.2010 16: 26 Město: Minsk Teď jdu na: W221 S320CDI Dík: 2 krát poděkoval: 2 krát

Re: Nízké napětí na generátoru

zpráva VovoS » 10.01.2012. 20. 36 XNUMX:XNUMX

X3_nuBoBap napsal: Otáčky s tím nemají nic společného. Při zvýšení na 2500 se napětí prakticky nemění. Dobře, o víkendu to všechno znovu změřím testerem. Ale zdá se mi, že kartáče jsou opotřebované. Vyměnil je už někdo? Kolik stály a jak náročná byla výměna?

Budu se držet svého názoru, že je potřeba kontrolovat nadměrnou spotřebu s vypnutým autem, tj. únik.

Generátory jsem repasoval na každém ze svých aut.
Pokud se bavíme o vašem W210 E200 2.2cdi a je tam motor OM611, pak je tam s největší pravděpodobností chlazený generátor od Bosh nebo Delphi. Pokud Delphi, tak tam jsou kartáče, ale moje byly vyměněny a já jsem zaplatil pouze za výměnu ložisek (300000 11 rublů – cena za listopad 10). Pokud Bosh, tak tam nejsou žádné kartáče – jsou tam diodové můstky. V listopadu 250000 mi technik generátoru řekl asi XNUMX XNUMX rublů za jejich přepájení (ale naštěstí ty moje byly neporušené).

Demontáž a montáž generátoru není tak jednoduchá, ale všechno je možné. Montáž/demontáž generátoru jsem si prováděl sám, takže ceny montáže neznám.

————————-
“Zdravý rozum pochází ze zkušenosti a zkušenost často pochází ze špatných rozhodnutí.” Rita Mae Brown.
Když zabouchnete dveře, ujistěte se, že na ně nemusíte klepat.

MYuri Nováček Zprávy: 22 Registrovaný: 11.11.2011 00: 33 Město: Minsk Teď jdu na: MB C220 CDI

Re: Nízké napětí na generátoru

zpráva MYuri » 11.01.2012. 00. 23 XNUMX:XNUMX

X3_nuBoBap napsal(a): Vyměnil je už někdo? Kolik stály a jak složitá byla výměna?

Na motoru 611 jsem měnil regulátor napětí generátoru (kvůli opotřebení kartáčů). V listopadu 2011 jsem ho koupil v nejbližším autoservisu za 25 dolarů, měnil jsem ho sám i bez jámy s heverem (a za současného počasí – lépe v teplé garáži), protože se to zdálo nic složitého, jen generátor je připevněn 4 E šrouby (potřebujete k tomu odpovídající hlavy).

Přečtěte si více
Dieta pro gastritidu - povolené a zakázané potraviny, nutriční vlastnosti pro léčbu žaludku u dospělých

dmut Guru Zprávy: 407 Registrovaný: 04.05.2011 12: 46 Město: Minsk Teď jdu na: W201190 poděkoval: 1 krát

Re: Nízké napětí na generátoru

zpráva dmut » 11.01.2012. 00. 28 XNUMX:XNUMX

dmut napsal: usměrňovač vyrábí stejnosměrný proud ze střídavého proudu (na generátoru). napětí generátoru závisí na otáčkách a v klasickém schématu – normální (14.5 +- 0.3) nabíjení probíhá při otáčkách 2000-2500 a při volnoběhu – snížené, takže při volnoběhu se baterie téměř nenabíjí. možná v Mercedesu se to dělá jinak, speciálním způsobem, ale v běžných autech – přesně tak to je.

Buď jsem hloupý, nebo je to nějaký nesmysl. Bez urážky.

Usměrňovač – “narovnává”.
Při stejných otáčkách rotoru generátoru napětí vyskočilo o +-0,5 voltu. A já jako hlupák jsem asi zaplatil skoro milion za výměnu tabletu, aby napětí neskákalo?

Pokud by napětí záviselo na rychlosti, pak by při prudkém sešlápnutí plynového pedálu světlo svítilo jasněji a při snížení rychlosti by svítilo slaběji?

Napětí jakéhokoli generátoru se zvyšuje s otáčkami. Regulátor slouží k „narovnání“ napětí. A usměrňovač usměrňuje střídavý proud na stejnosměrný.
usměrňovač na wiki
Nejjednodušší usměrňovač je diodový můstek, obvykle se 4 diodami.

VovoS napsal: A jak tomu rozumíš – 14,5 v volnoběhu je nízký stav nabití. Tak kde se vzalo 14,5? Zatížila se baterie a vydala alespoň 2,5 voltu navíc?

Této frázi jsem nerozuměl. 14.5 se na volnoběh obvykle nestává.
__________________________________________
výsledky mé práce přinášejí dětem radost

Mistr VovoS Zprávy: 1378 Registrovaný: 22.08.2010 16: 26 Město: Minsk Teď jdu na: W221 S320CDI Dík: 2 krát poděkoval: 2 krát

Re: Nízké napětí na generátoru

zpráva VovoS » 11.01.2012. 17. 15 XNUMX:XNUMX

dmut napsal: napětí jakéhokoli generátoru se zvyšuje s otáčkami. regulátor slouží k “narovnání” napětí. a usměrňovač – usměrňuje střídavý proud na stejnosměrný.
usměrňovač na wiki
Nejjednodušší usměrňovač je diodový můstek, obvykle se 4 diodami.

Přeléváme něco z prázdna do prázdna.

Napětí se s otáčkami nezvyšuje:

Vzhledem k proměnlivé rychlosti otáčení motoru automobilu a spínání elektrických spotřebičů v palubní síti je nutné udržovat úroveň napětí. Pro tyto účely se používá regulátor napětí, který řídí proud v budicím vinutí generátoru.

Pokud je při volnoběhu (700 ot./min) snížené napětí (například 13.8 V), při 2000-2500 ot./min je to 14.5+-0,3 V, pak při 4000-5000 ot./min by to mělo být asi 15.5 voltu.

VovoS napsal: A jak tomu rozumíš – 14,5 v volnoběhu je nízký stav nabití. Tak kde se vzalo 14,5? Zatížila se baterie a vydala alespoň 2,5 voltu navíc?

Této frázi jsem nerozuměl. 14.5 se na volnoběh obvykle nestává.
Momentálně mám 14.2-14.4, včetně volnoběhu.

————————-
“Zdravý rozum pochází ze zkušenosti a zkušenost často pochází ze špatných rozhodnutí.” Rita Mae Brown.
Když zabouchnete dveře, ujistěte se, že na ně nemusíte klepat.

Přečtěte si více
Důvody, proč kontrolka na Subaru Forester |

X3_nuBoBap Guru Zprávy: 324 Registrovaný: 26.03.2011 22: 31 Město: Minsk Teď jdu na: Na zadku

Re: Nízké napětí na generátoru

zpráva X3_nuBoBap » 11.01.2012. 20. 53 XNUMX:XNUMX

VovoS – Souhlasím s tvým názorem na 100%. Jen nechápu jednu věc. Můj generátor je chlazený vodou. Takže tam nejsou žádné kartáče?

dmut Guru Zprávy: 407 Registrovaný: 04.05.2011 12: 46 Město: Minsk Teď jdu na: W201190 poděkoval: 1 krát

Re: Nízké napětí na generátoru

zpráva dmut » 11.01.2012. 21. 33 XNUMX:XNUMX

VovoS napsal: Zdá se, že přeléváme z prázdna do prázdna.

Napětí se s otáčkami nezvyšuje:

Pokud je při volnoběhu (700 ot./min) snížené napětí (například 13.8 V), při 2000-2500 ot./min je to 14.5+-0,3 V, pak při 4000-5000 ot./min by to mělo být asi 15.5 voltu.

Momentálně mám 14.2-14.4, včetně volnoběhu.

roste. ale je tam regulátor, který začne řezat, když napětí překročí 14.5-14.7 (tyto hodnoty jsou kritické pro nabíjení baterie, zejména gelové)

Změřte napětí na volnoběh (zahřáté) a na 2000. Bude tam rozdíl asi volt. Samozřejmě čím modernější auto, tím menší je nárůst napětí od otáček, kvůli odlišnému elektronickému vázání generátoru. Ale v běžných “jednoduchých” autech klasický generátor funguje přesně tak.

__________________________________________
výsledky mé práce přinášejí dětem radost

Mistr VovoS Zprávy: 1378 Registrovaný: 22.08.2010 16: 26 Město: Minsk Teď jdu na: W221 S320CDI Dík: 2 krát poděkoval: 2 krát

Re: Nízké napětí na generátoru

zpráva VovoS » 11.01.2012. 21. 49 XNUMX:XNUMX

X3_nuBoBap napsal: VovoS – Souhlasím s tvým názorem na 100%. Jen jedné věci nerozumím. Můj generátor je chlazený vodou. Takže tam nejsou žádné kartáče?

Pokud je to Bosh, tak by tam neměly být žádné kartáče. Měl jsem Bosh na svém W210 a tam žádné kartáče nebyly.
No tak Vine, můžeme ti přesněji říct, jestli tam jsou štětce, nebo ne.

PS: Pokud byste měli opotřebované kartáče, rozsvítila by se kontrolka baterie na palubní desce atd., atd.

————————-
“Zdravý rozum pochází ze zkušenosti a zkušenost často pochází ze špatných rozhodnutí.” Rita Mae Brown.
Když zabouchnete dveře, ujistěte se, že na ně nemusíte klepat.

Mistr VovoS Zprávy: 1378 Registrovaný: 22.08.2010 16: 26 Město: Minsk Teď jdu na: W221 S320CDI Dík: 2 krát poděkoval: 2 krát

Re: Nízké napětí na generátoru

zpráva VovoS » 11.01.2012. 21. 57 XNUMX:XNUMX

dmut napsal: změř napětí na volnoběh (zahřátý) a při 2000. bude tam rozdíl asi volt. samozřejmě čím modernější auto, tím menší je nárůst napětí od otáček, kvůli různému elektronickému páskování generátoru. ale v běžných “jednoduchých” autech klasický generátor funguje přesně tak.

Určitě to za 5 dní vyzkouším a napíšu zpět.

————————-
“Zdravý rozum pochází ze zkušenosti a zkušenost často pochází ze špatných rozhodnutí.” Rita Mae Brown.
Když zabouchnete dveře, ujistěte se, že na ně nemusíte klepat.

Přečtěte si více
Základní nastavení Bloggeru

X3_nuBoBap Guru Zprávy: 324 Registrovaný: 26.03.2011 22: 31 Město: Minsk Teď jdu na: Na zadku

Re: Nízké napětí na generátoru

zpráva X3_nuBoBap » 12.01.2012. 19. 42 XNUMX:XNUMX

VovoS – Zde je moje VIN: wdb2100071b394105

X3_nuBoBap Guru Zprávy: 324 Registrovaný: 26.03.2011 22: 31 Město: Minsk Teď jdu na: Na zadku

Re: Nízké napětí na generátoru

zpráva X3_nuBoBap » 15.01.2012. 19. 09 XNUMX:XNUMX

Takže, pojďme to udělat po pořádku.
1. Změřil jsem svodový proud – s fungujícím alarmem 40-50 mA. (Otázka svodového proudu již není problémem)
2 Změřeno napětí na baterii při volnoběhu a při zátěži (světlomety, topení, zesilovač se subwooferem).
Zajímavé věci k objevování, teď už jen v myšlenkách.
Takže: 1) za studena na volnoběh je napětí 13.8 V, při připojení zátěže klesne na 13.6 V, při zvýšení otáček napětí dokonce klesne a pohybuje se od 13.2 do 13.6 V a poté, co se v volnoběhu trochu rozjede, opět stoupne.
2) Když je vůz plně zahřátý (20-30 minut), napětí při volnoběhu je stabilní na 14.05 V. Při zátěži – 13.8 V a se zvyšující se rychlostí stoupá na 14.0 V.
Může mi někdo vysvětlit, co to sakra je? Ukazuje se, že za studena je nedostatečně nabitý, ale za tepla je všechno v pořádku. Kde hledat co?
P.S. Tam ten problém vlastně pramenil. Jelikož musím do práce – z práce je to 10-15 minut jízdy, auto se prostě nestihne zahřát a baterie je nedobitá.

dmut Guru Zprávy: 407 Registrovaný: 04.05.2011 12: 46 Město: Minsk Teď jdu na: W201190 poděkoval: 1 krát

Re: Nízké napětí na generátoru

zpráva dmut » 15.01.2012. 21. 03 XNUMX:XNUMX

za studena, ještě nějakou dobu po nastartování, mozky zahřívají zapalovací svíčky, alespoň tak je to u mnoha jiných moderních dieselových motorů.
ale proč to nejde nad 14 otáček za minutu, je otázka. Asi se musíš podívat na regulátor, i když to je u tohohle auta možná normální.

__________________________________________
výsledky mé práce přinášejí dětem radost

MaslakovMichail Student Zprávy: 87 Registrovaný: 05.07.2010 14: 23 Město: Mogilev Teď jdu na: E211

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button