Co jedí cvrčci?
“Co jedí cvrčci?” Tato otázka může znepokojovat mysl člověka, pokud se potýká s problémem zamoření cvrčky. Od hlasitého zvonění ve vašem domě pozdě v noci až po ničení plodin, které jste zasadili na vašem pozemku. Mohou být někdy roztomilé, pokud jsou drženy uvnitř. A někdy strašně otravné.
V dnešním článku se dozvíte, čím se cvrčci živí, kde žijí a co můžete udělat, abyste se jich doma nebo na zahradě zbavili.

Různé druhy cvrčků
Existují tři hlavní typy cvrčků, které můžete najít ve svém domě, na zahradě nebo v okolí vašeho domova.
Polní kriket. To jsou ti „chlapi“, které slýcháme celé léto, celou noc. Obvykle se tito malí škůdci vyskytují na polích a vysoké trávě. Jsou přibližně 2.5 cm dlouhé a mají černou nebo tmavě hnědou barvu. Jediný rozdíl mezi samci a samicemi je v tom, že samice mají na těle vajíčko. Používá se ke kladení vajíček do půdy po páření. Samci zatřesou křídly, aby vytvořili „pářící píseň“, a samice je vyhledávají. V průběhu sezóny může samice cvrčka naklást až 400 vajíček, asi 50 při každém páření.

Jeskynní kriket. Nejméně známý ze tří druhů. Dorůstá délky přes 2.5 cm. Tito cvrčci jsou často klasifikováni jako kobylky. Téměř každý, kdo se s ním setká, si myslí, že je to kobylka, ale má cvrčkovou tlamu, takže je klasifikován spíše jako cvrček než kobylka.

Domácí kriket. Tento druh má žlutohnědou barvu. Jsou velmi podobní svým polním příbuzným. Obvykle se používají jako návnada pro rybolov.

Jak se živí?
Mají přílohy, které jim pomáhají jíst. Jedná se o senzorické přívěsky umístěné v blízkosti úst, které fungují jako další sada rukou. Usnadňuje jim to život. Ve skutečnosti jsou palpy součástí jejich úst. Jakmile se zdroj potravy dostane do úst přes palpy, mohou potravu snadno žvýkat a spolknout.
Co jedí?
Jejich strava je pestrá. Skládá se ale především z níže popsaného jídla.
Mrtvý hmyz. Pokud najdou mrtvý hmyz, sežerou ho. Čím méně intenzivní lov kořisti, tím lépe pro cvrčky.
Houby. Protože tráví hodně času kolem hromad dřeva a ve vlhkých podmínkách, setkávají se s houbami. Proč je nejíst, když jsou nehybní a lov nevyžaduje plýtvání energií?
Rostliny. Listy, stonky a semena jsou dobrou potravou pro tento hmyz.

Plody. To platí pro ovoce, které spadlo ze stromu nebo je u vás doma. Pokud mají přístup k něčemu sladkému a jemnému, bude se jim to líbit.
Oblečení Ano, dokonce jedí oblečení. Pokud jej necháte na podlaze doma nebo venku po určitou dobu, můžete si všimnout způsobené škody. Je jim to jedno, když mají hlad. Budou jíst hedvábí a dokonce i vlnu.
Ostatní cvrčci. Pokud v okolí není žádné jídlo, přejdou na kanibalismus.
Papír. Jedí papírové výrobky. Přirozeně, pokud není poblíž něco chutnějšího.
Kůže. Jedí také kožené výrobky. Budou žvýkat kožené pohovky, peněženky, tašky atd. Pokud se takoví „hosté“ objevili ve vašem domě, je lepší skrýt všechny kožené předměty.
Ovlivňuje druh hmyzu jeho stravu?
Ano. Tyto tři druhy mají mírně odlišnou stravu. Domácí cvrčci se obvykle živí zbytky lidské potravy, oblečením a papírem. Jelikož polní druhy žijí venku, živí se většinou ovocem (hrušky, jablka), houbami a rostlinami. Cvrčci jeskynní se obvykle živí mrtvým hmyzem a houbami, protože k životu preferují tmavá, vlhká místa.

Jak před nimi ochránit svou úrodu?
Zemědělci mají někdy potíže s těmito škůdci, když sázejí své plodiny. Vzhledem k tomu, že kladou vajíčka do půdy, často semena vytahují a jednoduše je snědí. Pokud je jejich populace velká, může to farmářům způsobit obrovské problémy.
K ochraně semen před parazity se používají pesticidy.
Jak se zbavit domácích „hostů“?
Přítomnost tohoto hmyzu v domě je špatným znamením. Dělají spoustu hluku a v noci vás prostě nenechají spát. Jsou mistry v převleku, což také vytváří další problémy při jejich hledání. Abyste se vyhnuli „usazování“, postupujte podle těchto tipů:
- Zavřete všechny možné cesty. Do domu se obvykle dostávají prasklým oknem, škvírou ve zdi nebo dírou v podlaze. Zkontrolujte svůj domov a ujistěte se, že je vzduchotěsný.
- Nevyhazujte odpadky. Ukliďte drobky a odpadkový koš pevně uzavřete. Odstraněním zdroje potravy se odstraní problém s cvrčky a také problém se šváby.
- Uklidit dům. Milují hromady papíru a další různé předměty, které by se daly považovat za odpad.
- Ošetřete okolí svého domu pesticidy. Pokud populace v domě dosáhla kritické úrovně, nebude možné se jich zbavit ručně. Chcete-li to provést, budete si muset zakoupit insekticid. Ošetřete jím oblast kolem dveří a oken. Můžete také obejít obvod nadace. Pokud máte malé děti nebo domácí mazlíčky, přečtěte si návod a návod k použití.




- Moskva město
Zveřejněno 21. prosince 2010 – 21:02
Kvůli zpestření stravy (ne své) jsem se rozhodl experimentovat a zkusil jsem chovat cvrčky. Koupila jsem banánové a dvoutečkované. Obojí držím bez topení při stálé teplotě 25 stupňů. Cvrčci úspěšně kladou vejce u dvou druhů při této teplotě se ukázalo, že je přesně 26 dní, prach umírá a během prvních 5 dnů. Vizuálně jsem zhodnotil ztráty: ztráta banánů je asi 50%, ztráta dvoustrakatých je více než 80%. V čem by mohl být problém? Kdyby nebyly správné podmínky, myslím, že by všichni cvrčci uhynuli, hádám, že je to problém s vlhkostí, ale není jasné, co je špatně. Cvrčky (všechny) chovám v otevřených nádobách. Na dně je několik vatových tamponů, které jsou neustále mokré (vatu zalévám ráno a večer). Jídlo – banán, jablko, chléb.
Příspěvek upravil Oleg-T: 21. prosince 2010 – 21:10
#2
mist



- Moskva město
Zveřejněno 21. prosince 2010 – 23:07
teplota a vlhkost, no, feedtemp 30-35 stálá vlhkost – tác s navlhčenou pěnou, aby do něj mohli lézt, žádné postřiky, krmit kostní moučku, smíchat s otrubami + zelení
#3
Michail F. Bagaturov
Michail F. Bagaturov


- Pohlaví Muž
- Město: Petrohrad, Moskva
- Zájmy: Tarantule, plazi, ptáci atd. a blues
Zveřejněno 22. prosince 2010 – 10:13
teplota a vlhkost, no, teplota jídla 30-35 stálá vlhkost – tác s navlhčenou pěnou, aby do něj mohli lézt, žádné stříkání jídlo kostní moučka smíchaná s otrubami + zelení
#4
Michail F. Bagaturov
Michail F. Bagaturov


- Pohlaví Muž
- Město: Petrohrad, Moskva
- Zájmy: Tarantule, plazi, ptáci atd. a blues
Zveřejněno 22. prosince 2010 – 10:13
Kvůli zpestření stravy (ne své) jsem se rozhodl experimentovat a zkusil jsem chovat cvrčky. Koupila jsem banánové a dvoutečkované. Obojí držím bez topení při stálé teplotě 25 stupňů. Cvrčci úspěšně kladou vajíčka, inkubační doba u obou druhů při této teplotě byla přesně 26 dní. Z nějakého důvodu prach umírá a během prvních 5 dnů. Vizuálně zhodnocené ztráty: ztráta banánů je asi 50 %, ztráta dvoustrakatých více než 80 %. Zbývající maličkost přežila a už vyrostla; nevidím žádné další ztráty. V čem by mohl být problém? Kdyby podmínky nebyly správné, myslím, že by všichni cvrčci zemřeli. Předpokládám, že je problém s vlhkostí, ale není jasné, co je špatně. Cvrčky (všechny) chovám v otevřených nádobách. Na dně je několik vatových tamponů, které jsou neustále mokré (vatu zalévám ráno a večer). Jídlo: banán, jablko, chléb. V čem by mohl být problém?
Nezkoušel jsi si přečíst na fóru, jak se s tím vypořádat a co by mohlo být důvodem?
#5
Oleg-T



- Moskva město
Zveřejněno 22. prosince 2010 – 11:32
Četl jsem „Biologie a obsah“ a to nejen na tomto fóru. A jako teplotně nejnáročnější jsem zvolil Grillus bimaculatus (26-30).
Příspěvek upravil Oleg-T: 22. prosince 2010 – 11:33
#6
Michail F. Bagaturov
Michail F. Bagaturov


- Pohlaví Muž
- Město: Petrohrad, Moskva
- Zájmy: Tarantule, plazi, ptáci atd. a blues
Zveřejněno 22. prosince 2010 – 11:54
Nejhorší volba vůbec. její nenáročnost je velmi relativní: páchnoucí, vysoký kanibalismus, agresivita vůči těm, kdo ji jedí, špatná poživatelnost atd.
#7
mist



- Moskva město
Zveřejněno 22. prosince 2010 – 16:40
co se děje Takto jsem vyšlechtil ty dvouskvrnné a banánové. Žádný problém, k takovým ztrátám nedocházelo, páchnou, ano, a kanibalizují, ale obecně je pavouci a bouři rozlouskli
#8
Michail F. Bagaturov
Michail F. Bagaturov


- Pohlaví Muž
- Město: Petrohrad, Moskva
- Zájmy: Tarantule, plazi, ptáci atd. a blues
Zveřejněno 22. prosince 2010 – 21:23
Nic. Jednoznačnost a „jednoduchost“ odpovědi zabíjí.
Nepraktické a nepraktické pro domácnost. 2.
vlhkost – tác s navlhčeným molitanem, aby do něj mohli lézt, žádné stříkání žádné
Postřik je také možný, pokud vše rychle zaschne (za 1-2 hodiny). Podnos s pěnovou gumou pro běžný počet hospodářských zvířat. tisíce nestačí, je snazší jím pokrýt celé dno. 3.
krmná kostní moučka smíchaná s otrubami + zelení
kostní moučka? není nutné jídlo. Otruby – s vlhkostí a nepravidelnou sklizní = roztoči – špatná volba. Zelený? Mám v zimě na parapetu pěstovat petržel nebo pampelišky? A když podle normálu, tak takhle: 1. Jednodušší a praktičtější je 30-35 v zahřívání nepřetržitě (na obě strany hlasitosti). 2. Viz výše v textu. 3. Herkules a strouhaná mrkev. Jako proteinový doplněk používejte gammarus nebo dafnie, nebo nejlépe „standardní“ krmivo pro potkany (doplněné vitamíny a dalšími přísadami).
#9
mist



- Moskva město
Zveřejněno 23. prosince 2010 – 21:55
Udělal jsem to trochu jinak1) Udržoval jsem teplotu pomocí DSLR shora na 40-60w (v závislosti na teplotě v místnosti)2) Nestříkal jsem to, protože. mokré otruby zkysnou a včelstvo takto zemře, do rohů dejte tácky s pěnovou gumou, objem záleží na včelstvu (v každé nádobě jsem jich neměl víc než tisíc), takže 2 tácy – 20x15x3 (lshg, stojánek na vajíčka ze staré lednice).3 ) kostní moučka je čistý vápník, krmím jí každého, tariki jsou smeteny za pár minut, cvrčci ho měli neustále a hltal to s potěšením. Nebyly žádné problémy s vlhkostí a tím pádem ani roztoči. Ohledně zeleného, nevím jak u vás, ale v hlavním městě zelené není drahé (všechny druhy salátů, naklíčené obilí a luštěniny atd.) Myslím, že to tak bude. následuje komentář jako drahé jídlo (kupujte zelené), jídlo se samo krmí, snědli asi 15-20 rublů za den = 10-20 prodaných cvrčků. No a my sami jsme milovníci zeleného, takže zbytky (kterých je dost) putují do kolonií kromě zeleného jsme o přestávkách (2-3x týdně) krmili nastrouhanou mrkví + zelím, každý v. svou vlastní cestou
#10
Michail F. Bagaturov
Michail F. Bagaturov


- Pohlaví Muž
- Město: Petrohrad, Moskva
- Zájmy: Tarantule, plazi, ptáci atd. a blues
Zveřejněno 24. prosince 2010 – 10:05
v zásadě každá obsahuje to své
souhlasím s tebou. Jen někteří to dělají sami a pár let, jiní to dělají více než 20 let a důkladně. A samozřejmě v tom není žádný rozdíl. Obecně je úžasné, jak podle vašeho receptu cvrčci vůbec přežijí (ačkoli procento je zjevně nízké, o čemž jste mlčel), protože Nedáváte jim bílkovinné jídlo, a to je jeden ze základů jejich stravy. A vápník potřebují na rozdíl od bílkovin v zanedbatelném množství. A zjevně mi nepřísluší hodnotit, co je levné a co ne, i když se zdá zřejmé, že mrkev je nakonec výrazně levnější než petrželové saláty. Mimochodem, krmení zelí se vůbec nedoporučuje – jídlo je pro cvrčky extrémně špatné.
#11
mist



- Moskva město
Zveřejněno 24. prosince 2010 – 11:03
![]()
Nechápal jsem, o jakém procentu jsem mlčel. Jak to, že nedávám bílkovinné potraviny: kostní moučka je skoro 50% bílkovin, otruby 15% + 65% bílkoviny a tuky + vitamíny Nevím, co kdo rozumí pod slovy kostní moučka, jsou různé druhy mouka, ale hlavně jde jako přísada do suchých krmiv (a téměř 50% uzenin tvoří mouka), jedná se o masokostní moučku z vyřazených kadáverů, které nejsou vhodné k jídlu osoba Ale souhlasím se zelím.
#12
Michail F. Bagaturov
Michail F. Bagaturov


- Pohlaví Muž
- Město: Petrohrad, Moskva
- Zájmy: Tarantule, plazi, ptáci atd. a blues
Zveřejněno 24. prosince 2010 – 11:53
Moc nerozumím tomu, o čem mluvíme. Kostní moučka, kostní moučka, je produktem zpracování kostí poražených zvířat, používaný jako minerální hnojivo v zemědělství. zvířat. Je zdrojem vápníku a fosforu a tuků, nikoli bílkovin. Pokud mluvíme o masokostní moučce, pak je to jiná konverzace. Ale citát z tvých slov –
– není zdrojem bílkovinných potravin. vysvětlit rozdíl mezi živočišnými a rostlinnými bílkovinami a potřeby různých organismů na ně? Takže při absenci živočišných bílkovin má cvrček vysokou úmrtnost – více než 50%. To je přesně to, o čem mluvíme. Nebo musíte své myšlenky vyjádřit přesněji a převést je do kombinací písmen. “Než projdeš myšlenku spodní částí hlavy, je dobré ji nejprve projít vrchem.” (c) John Lennon
#13
mist



- Moskva město
Zveřejněno 24. prosince 2010 – 12:09
Zřejmě jsem se nevyjádřil správně, pro mě byly v zásadě kostní moučka a masokostní moučka totéž, protože když jsem se seznámil s technologií její přípravy (1994), tak jsem o jiné mouce (kromě rybí) neslyšel, proto jsem to tak napsal. omlouvám se za uvedení v omyl
Příspěvek upravil mistic: 24. prosince 2010 – 12:09
#14
Michail F. Bagaturov
Michail F. Bagaturov


- Pohlaví Muž
- Město: Petrohrad, Moskva
- Zájmy: Tarantule, plazi, ptáci atd. a blues
Zveřejněno 25. prosince 2010 – 10:19
Každé slovo na tomto světě má své vlastní chápání a obsahuje určitý význam, a abyste se v rozhodující chvíli nepodělali, musíte si zvyknout na to, že s tím zpočátku zacházíte s porozuměním, stejně jako správným pravopisem stejných slov. . Někdy to dokážete pořádně pokazit kvůli jednomu písmenu nebo čárce.